I love you

Har varit den längsta dagen på länge. Så trött jag är just nu men det kan jag gott säga att det var värt ;) Har haft en toppen dag med min stort saknade vän freja! Älskar henne så mycket, var allt för länge sen senast. Jag mötte upp henne efter skolan och sen drog vi hem till mig och chillade ett tag och efter det ut. Sen lagade jag lite mat som blev ganska så lyckad och efter det drog hon hem.
Men vill bara säga förlåt till dig igen molly, respekterade inte dig. Lovar att det inte ska hända igen älskling. Du är min bästa vän oavsett vad som en händer. Det enda som skulle kunna förstöra våran vänskap är du, för jag tänker aldrig ge upp den för något. 



Älskar dig så jävla mycket Freja :) kolla hennes söta blogg: www.frejadoris.blogg.se Pussar


Kommentarer
Postat av: freja

AAWW :) Mat-hilda jag älskar dej också!!!! men du, har du nån bild på den där marabou-chockladen ellä?? haha tjockis.. men aja :P <3 <3

2011-02-08 @ 15:29:06
URL: http://frejadoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback