Hemma igen




See what I got bitches! ;)

Hemma nu efter en skön kväll med ellen. Träffade molly också med hennes polare. Haha skönt att vi ändå alltid blir vänner till slut. Tror det längsta vi varit ovänner på är en dag ungefär.
Jag och ellen gick och snackade. Märkte ändå hur pass olika vi är, hon drömmer om att resa och inte ha något planerat medans jag vill göra samma sak hela livet. Jag är så sjukt envis och säker på vad jag vill, ändrar mig nästan aldrig. Det är både en för och nackdel. Jag vet precis hur jag vill ha mitt liv om 10 år. Bo i en lägenhet med molly i sjöstaden, ha en fin båt och vara psykolog. Det är bara så jag vill ha det och kan inte tänka mig något annat. För jävla säker..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback