Vem är jag?

Kom just på att jag inte hade gjort något inlägg om vem jag är, ja hur ska man börja?..



Jag heter Mathilda är 14 år och bor i stockholm. Jag är ganska glad, men har ett starkt humör så ena sekunden kan jag vara hur glad som helst och nästa helt förbannad! Jag vet alltid vad jag vill och tvekar nästan aldrig. Jag bryr mig heller inte ett skit om vad andra tycker om mig, för bullshit kommer alltid att finnas, det handlar bara om att man lära sig att inte ta åt sig.

10 Saker du inte visste om mig :

1. Jag är nästan inte rädd för någonting men min största skräck är fladdermöss!
2. Jag kommer aldrig i hela mitt liv börja röka.
3. Jag hejar på AIK av hela mitt hjärta.
4. En gång i tiden var jag emo.
5. Jag är allergisk mot choklad, eller jag får iaf utslag i hela ansiktet om jag äter det.
6. Skräckfilm är seriöst mitt liv :D
7. Jag hatar att städa, men vill alltid att det ska vara rent..
8. Om jag skulle äta en sak hela livet skulle det var brysselkål.
9. Mitt favorit djur är hajar för att dom är så jävla balla.
10. Jag har alltid stått ut lite från mängden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback